10 november 2008

ny vecka

ja då var det en ny vecka...
helgen har flytit på alldeles för snabbt.
ett mycket trevligt besök blev det hos min kära vännina som flyttat lång ut på landet.
det var ett tag sen sist så det var himla mysigt att träffas igen och ta igen lite tid. =)
beundrar henne så!
hon har flyttat så långt ut på landet, stor och mörk trädgård har hon oxå.
jag själv hade alldrig vågat bo så dära ödsligt.
önskar henne det absolut bästa i både huset och livet.

på fredag har jag turen att ha barnen hos mig över helgen.
det ska bli mysigt =)

nä nu ska jag fortsätta titta på tv och snart e det dessutom prison break,
får väl leta upp sagelhandduken hahaha

ha en lika skön kväll

kramelikram
magdies

1 kommentar:

Malin sa...

Förlåt att jag ställer in men för lite sömn och då är jag inte trevlig:((

Kramis