28 december 2008

god fortsättning....


god fortsättning..
så var julen slut, lika snabbt som den kom e den slut.
på ett sätt e det ganska skönt, man e ju as trött på all julmat nu.
och nu så väntar vi in det nya året.


idag kommer barnen =)
som ni vet har jag saknat dem oerhört mycket i år.
det har varit jätte jobbigt, julen e trots allt barnens helg...

men nu e det över mina prinsar kommer idag. och vi ska ha det mysigt ett par dar nu. vi har ändrat lite nu under jullovet så de e lite rörigt för tillfället.

har varit på rean och gjort lite klipp.
det blev även en hd dvd och det skulle blivit en nitendo wii men den var slut för tillfället(fick pengar i julklapp av min kära pappa).
ska då även köpa brädan och så ska det bli litta träning me!!
kommer att ta tag i min träning nu!
MITT NYÅRSLÖFTE!!!!och denna gång tänker jag inte bryta den!!


GOTT NYTT ÅR ALLA

ha det gottis
magdies




Inga kommentarer: