18 december 2008

inte många dagar kvar nu....


god jul alla!


nu e det inte lång kvar...julen närmar sig...
och jag e nästan färdig med mina klappar.
vanligtvis brukar jag vara färdig i god tid men inte i år.
hatar denna stress!

i måndags hade elias dagis luciafirande.
har haft hand om många lucior under årens gång men denna tog verkligen priset!herregud!!!!!
vad har hänt med denna en gång underbara avdelning. jätterörigt var det , barnen visste knappt var de skulle stå, vad de skulle sjunga.(tror ärligt inte att de hade övat nått)
än en gång blev jag besviken =/
elias var duktig han stod kvar i sin söta pepparkaksdräkt , även om han pillade i munnen mest.
och det var inte igenom tänkt heller när man har små lokaler kan man inte säga att man kan bjuda in fler än bara föräldrar och syskon, herregud vi satt nästan på varandra. smockfullt var det.
jag vill ha human tillbaka.....blir såååå ledsen...
men önska kan man ju...


god jul alla där ute


magdies


Inga kommentarer: