06 augusti 2010

kräftskiva

Barnen är här igen fast dock bara över helgen. Imorgon ska vi gå på en kräftskiva hos en gammal klasskamrat. Ska bli kul att ses efter så många år.

Igår gjorde jag verkligen en impuls grej..hihi
Har ett tag går runt och spanat på en ny tv.Min vännina kom hem till mig igår och sa kom vi åker till netonet. ok tänkte jag kan ju alltid titta.
Ops vi kom hem med en tv till stora rummet men även barnens rum (ingick i priset)
Men inte visste jag att min gamla skulle väga såååå mycket skit så mkt vi skrattade. Sen skulle vi installera alla kanaler det gick ju sämre det och en himla kass bruksanvisnings bok. Lagom irriterad blev man, men som tur e såå har jag en himla teknisk syster looove you.Så nu har jag en ny och färdig installerad tv =)

Men nu blir det mys i soffan med barnen

tjingeling

Inga kommentarer: