21 december 2011

Wiiiiii 1 dag kvar att jobba :)
I måndags var jag och hälsade på härliga Marita i hennes nya "våning" skit vilken fin lägenhet!! Och så ligger den dessutom mitt i city wow.
Tisdags var det dax att inhandla det absolut sista till nyår ( utöver maten så klart)
Vi passade på att ta en titt på siba ;) sååå nöjd när jag gick därifrån. Nu har jag endast en klapp kvar att handla :) känns som den svåraste,  har en plan b plan  men det hade varit lite roligare att köpa något "riktigt"
Imorrn blir det ut o leta som sagt. Dessutom så har jag lovat Phille en ny skjorta som han har sett och nu "måste" han ha den till julafton. känns som min lilla plutt börjar få ett litet intresse om hur han ser ut, ganska trevligt måste jag erkänna. Jag vill ju inte att han ska bli som sin pappa ( och inte hans bror heller! ) Hoppas verkligen att den finns ute i hans storlek! För sent liksom att beställa. ;)
På julaftons morgon kommer mina gullisar :) ska bli mysigt.
Ska bli spännande, börjar faktiskt bli lite nyfiken på vad min älskade syster köpt till mig hihii jag brukar inte tänka på det innan, men detta år har det varit lite annorlunda...vi har inte vetat vad vi skullat handla. Antagligen därför...
Sen så jobbar jag bara 4 dagar :) och sen blir det ledighet wiiii då jäklar ska denna kvinna börja träna som satan! Man har gått upp i vikt o så klart e det jäkligt bull! Dessutom har jag lovat mig själv springa ett 5 km´s lopp till våren.
I höstas sprang jag nästan hela 5 km på 41 min jag var skitnöjd! Detta året är utmaningen på att springa hela :) Så det är inte bara att att man vill komma iform för att man inte trivs med sig själv jag ska fanimaj klara denna utmaning! Det blir hårda pix med mat o allt! Och jag vet att jag fixar det, har ju gjort det tidigare så det blir en riktig fastemånad :)
Måste säga att jag hade lätt börjat nu men det e jul o nyår så det blir bättre efter.
Nä nu ska jag inte tjata mer om det.

Ser framemot nyår som fan! Lite grejer som jag ska fixa hoppas man nu inte misslyckas hihi bara klänning som fattas :)

på er alla <3

Inga kommentarer: