02 januari 2012

god fortsättning!

Då var det dax för första inlägget för detta året!

Även om det e den 2 januari känns det mer som 1. Och därmed säga att det börjar inte så kul.
Kom hem och läste en sak på fejan som jag bara blev såå jäkla irri på!
Det e ju ingen nyhet att jag är en grubblare, så genast satte jag igång att grubbla.
Jag känner inte för att förklara här så detaljerat vad som jag läste utan mest att jag behöver få ur mig det.
Blir besviken på mig själv! Varför har jag så himla höga förväntningar på mig själv?
Jag e just nu besviken o irriterad och då inte bara på mig själv! Varför går man rakt på sak och frågar saken och sen så visar det sig vara rena motsatsen???!!! Kan man inte vara ärlig eller vad???
Väck med dessa människor! Trodde dock inte att denna person var en av dem, så nu har jag upptäckt att denna person som jag trodde hade en underbar personlighet  är något helt annat. Det känns fördjävligt rent ut sagt! Vem var det som jag spenderade en hel dag me??? Ärlig...det var bara jag som trodde det.
Varför in i hel....te ska jag alltid tro det bästa om alla  och som jag i slutändan blir så besviken på VARFÖR?
Har god lust att skriva o ifrågasätta detta men jag låter bli! Vad tjänar detta till...mer olycka såå nej!

Jag har bestämt mig för att detta år ska vara det absolut bästa!
Och jag tänker inte låta denna någon fördärva detta!
Imorgon kommer jag gå på mitt årliga besök hos Izabella och jag e lika förväntansfull som vanligt =)
Sedan ska jag äntligen träna lite Combat o inviga mina boxnings steaps (elr hur det nu stavas) =)
Jag ska boxa ur mig all irritation jag har sååååå himla gött det ska bli.
Nog om detta!

Måste skriva en lite trudelutt om min käraste vän. Vi hade ett underbart nyårs firande hemma hos dem och vi vill mest tacka henne för att både hon o hennes smabo ställde upp på detta!
Tack finaste! Du e så bäst och jag e hur lycklig som helst att jag fick fira det med dig. <3

God fortsättning på er alla! Hoppas ni fått en bra start på det nya året.
Jag tänker iaf ha en bättre fortsättning =)

Inga kommentarer: