07 januari 2012

bra början :)

Igår var en riktigt bra dag :)
Hade bestämt mig dagen innan att näää nu ska jag fixa till i köket och röja ut allt skit!
( har haft ett skåp med en massa onödiga saker)
Så efter frukosten sattes musiken på och det var då dax att dra ut alla saker och hyllplan.
(eftersom jag skulle ändra höjd på dem)
Städning och röjning, kändes så skönt! Inte många gånger man blir helt till sig efter en röjning haha men jag gick nog fan på moln.
Jag har länge velat göra det och äntligen så fick man tummarna loss.
Detta känns lite som en början till renovering och det gillas!
Jag kan inte riva ut mitt kök , men det jag kan göra är att fixa till och rusta upp det.
Så ja, , detta känns som en början till renovering.
Nu ska man bara köpa snickar färg och nya sandpapperspaddar till hörnslipen. Så kan man börja slipa stummen ( invändig och utvändigt)
Får ju inte glömma nya tapeter som ska hittas. Men först detta.
Kanske efter detta kan jag börja tycka om mitt kök. =)

Idag har man också varit duktig..Känner att jag verkligen har kommit igång med min träning =)
det har varit 2 combat pass och idag blev det styrka och löpning wiii
Har inte känt något sockersug alls och det känns såå gött. Så första veckan på året har inte varit helt galen, ganska nice ändå. Och trots att man varit ledigt har jag ändå varit duktig med maten.( Inga kolhydrater) Känns himla gött. Denna gången ska jag inte misslyckas!!
Så var julen  slut och man har "kastat" ut julen än en gång. Meen som en riktig jul älskare kommer jag sakna ljusstakarna och alla fina tomtar =)

 Imorrn kommer mina prinsar, mammas älskade hjärtan! Känns som en hel evighet sen sist..I och med nyår så har jag inte set dem på 10 dagar snyyft så det ska bli mysigt att ha dem i min famn. ( även om dem  är stora så uppskattas det väldigt mycket!)

kramizar..

Inga kommentarer: