16 januari 2012

mindre roligt men bara till att bita ihop...

Förra veckan var det dax igen .... mindre kul men jag fick ett anfall. Och ärligt talat så tror jag att det hade med sömnen att göra. Man har varit ledig en tid och vänt helt på sömns rytmen :(
Denna gång kunde jag gå och jobba ändå, tror det e mest jag som envisades att jag skulle till jobb.
Inga bett ingen huvudvärk men däremot har jag trillat så fönen kom på min arm (fönade Philles hår) så jag har fått 2 brännmärke på min arm. Jag vet inte hur länge eller hur jag hamna i fallet, men 2 fula och stora brännsår har jag nu. Som tur var så återhämtade jag mig väldigt snabbt, men tankarna har funnits där lite grann...
tänk om jag hade trillat på Phille...usch vill inte tänka mer än så!!!
Tack vare dessa märken vågar jag inte träna, dem har precis torkat (nästan) men är fortfarande väldigt öm. :( och jag vill lixom inte att såren ska spricka upp igen.
Jag som hade kommit igång så med träningen. Men, men jag håller kosten ialla fall alltid nått ;)

En vecka utan barn...saknar dem redan hehe 
Men jag har lite projekt på gående så jag är dock inte sysslolös ;)

trevlig vecka


Inga kommentarer: